Pageinfo

Blog o Linuxu, testování software a linuxových distribucí. Pohled laika i odborníka na téma Linux.

úterý 3. července 2012

Jak si nainstalovat starý dobrý TweetDeck v Adobe AIR?

Tento článek je popis toho, jak je to jednoduché, když umíte dobře hledat na internetu. Mně se tenhle kousek povedl, ačkoliv byl opravdu složitý a asi před půl rokem jsem si nad ním lámal hlavu velice dlouhou dobu.

TweetDeck 0.38.2 v Adobe AIR - Debian

Ano, určitě si mnozí tento TweetDeck pamatují a určitě je zasáhlo, že již v této verzi není vyvíjen. A aby toho nebylo málo, Adobe zrušil vývoj AIRu, protože ho využívalo příliš málo lidí.

Já jsem ale hledal, až jsem se dohledal! Sehnal jsem adobeair_2.6.0.19170_i386.deb  a TweetDeck_0_38.2.air.

Dal jsem tyto dva soubory na vlastní web, aby nikam nezmizely a byly stále dostupné i pro další čtenáře, kteří chtějí tento program nadále používat.


Oba soubory jsou dostupné ke stažení na této adrese:

http://zatnaktel.unas.cz/packages/tweetdeckair/

Za šíření děkuju...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Reagujte relevantně.