Pageinfo

Blog o Linuxu, testování software a linuxových distribucí. Pohled laika i odborníka na téma Linux.

úterý 2. července 2013

Software #5: Birdie - Nenáročný desktopový twitter klient

Znovu se vracím k problémům dávných časů - pořádný twitter klient. A vypadá to, že jsem snad našel něco lepšího.

Birdie - jen jeden sloupec, ale skvělá podpora






Je to vskutku normální kombinace, ale Birdie má tu výhodu, že otevírá obrázky a dokonce i videa z YouTube ve vlastním rozhraní na ploše. Zbytečně neodkazuje do prohlížeče (na pomalejších strojích to bývá obtížnější a pomalá záležitost).

Kde ho můžeme najít?

Věřím, že je dostupný i v repozitářích, ale já ho instaloval přes Launchpad. Dostupný je na této stránce projektu: https://launchpad.net/~birdie-team.

Jak vypadá?

Často jde i o vzhled, tedy hlavně o rozhraní. Birdie není vůbec složitý program, občas spíš až příliš jednoduchý a až na uživatelské účty v něm snad nic nejde spravovat.

Timeline

Uživatelský profil

Obrázek z tweetu v rozhrani programu (umí tak otevírat i videa z YouTube)
Hodně mě zaujal vzhled profilu uživatele. Velice se mi líbí.


- Nevýhody

  • Při startu je trochu pomalý
  • Pro Unity má skvělou integraci, jen škoda, že se to nedá říct taky o MATE (Gnome 2)
  • Skrz Tweety se nedá dostat na web (/user/status/)
  • Minimální možnost správy programu

+ Výhody

  • Vlastní rozhraní pro náhledy obrázků a videa
  • Vlastní náhled profilu
  • Líbivý design
  • Integrace do Unity
  • Nenáročnot na systém

2 komentáře:

  1. co te vlastne vede k tomu pouzit klienta a ne normalne webku pres prohlizec?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvykl jsem si na automatickou aktualizaci timeline, jiné prostředí - přehlednější. Web Twitter je standard, ale jsem náročná osoba. :)

      Vymazat

Reagujte relevantně.